piątek, 20 grudnia 2013

Święta, Święta, Święta

Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Ja pierwszy raz Boże Narodzenie  spędzam w Niemczech wiec postanowiliśmy z mężem , że kolacja Wigilijna będzie u nas.
Powoli zaczęłam przygotowania, no w sumie już wcześniej robiłam porządki, ale mój mężuś stwierdził, że jeszcze położy płytki w kuchni wiec porządki legły w gruzach :) 
Dzisiaj udało mi się zrobić pierwsza partie ciasteczek oraz farsz do pierogów. 




Ciasteczka waniliowe kruche posypane cukrem pudrem.



Również waniliowe, kruche z konfiturą malinową, może nie wyglądają pięknie, ale są bardzo smaczne:)
Ciasto robiłam na oko, ale przy następnej partii postaram się wszystko odmierzać, a przepisy umieszczę w kulinariach :)







Farsz do pierogów 
z kapusta i grzybami. 
Tez jakos specjalnie nie wygląda, ale wyjedliśmy już 1/3 taki pyszny :) 
 Przepis w kulinariach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz