piątek, 24 stycznia 2014

Serdecznie Dziękuję za 1000 odsłon :)

1000 odsłon w ciągu 36 dni  :) Tak serio to  nie wiem czy to dużo czy mało, w każdym razie bardzo mi milo, że jednak ktoś zechciał tutaj zajrzeć.  Nie jestem specem od blogów, nie pisze w elitarnym stylu, publikuje to co mi akurat do głowy przyjdzie... od tak...od ludzia...dla ludzia ;) 
Wiem, ze często pojawiają się błędy, ale to trochę skutek odzwyczajenia się od polskich znaków- słownik  nie wszystko tłumaczy i nie każdy wyraz wychwyci, zdarza mi się także zapomnieć polskiego wyrazu tak więc dziękuję za wyrozumiałość  :)

Jeśli komukolwiek przydały się informacje zamieszczone przeze mnie bardzo się z tego ciesze i mam nadzieje, że z czasem się poprawie- będę się starać  :) W końcu o to mi właśnie chodzi, aby ktoś miał z  tego pożytek. Często słyszę jak to ludzie są wykorzystywani, oszukiwani.  Niestety w wielu przypadkach sami są sobie winni, bo wierzą w to,  co ktoś im naopowiadał, a ostatecznie okazuje się, ze podpisali umowy w których pracują z 3 € /h. Po raz kolejny i az do znudzenia bede pisac : KAŻDY  DOKUMENT KTÓRY  WYMAGA PODPISU ZABIERAJCIE DO DOMU-  TŁUMACZCIE  I DOPIERO POSPISUJCIE- BO MACIE DO TEGO PRAWO!
Im dłużej ludzie będą godzić się na takie warunki i płace tym dłużej  będzie trwał wyzysk. To tyczy się pracy w każdym kraju. Ahh pewnie nie raz jeszcze będę o tym pisać, ale żeby coś się  zmieniło, musi zmienić się mentalność ludzi.

Chciałabym jeszcze zaznaczyć , że zdjęcia, ktore ponizej nie posiadaja adresu odnosnika, lub informacji o wykonawcy  - sa tylko i wyłącznie  mojego wykonania  i mam wszelkie prawa do publikowania ich. 
Chcecie kopiować proszę bardzo, ale po uprzednim poinformowaniu mnie.
Wszelkie informacje na temat życia i pracy w Niemczech nie pochodzą ze stron internetowych. Publikuje to czego sama doświadczyłam lub o co osobiście pytam w urzędach, szkole itp. Chcę po prostu przekazywać  Wam wiarygodne informacje, a nie wyssane z palca posty innych ludzi.


Serdecznie Dziękuję
Pozdrawiam cieplutko
z mroźnego Lübeck :)

P.S. u mnie obecnie -9 a zapowiadają - 12 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz