środa, 7 stycznia 2015

Koniec z kombinatorstwem i wyludzaniem zasilków!!!

:)

http://gospodarka.dziennik.pl/praca/artykuly/478538,niemcy-wyrzuca-imigrantow-bez-pracy-praca-dla-polakow-w-niemczech.html


Od jakiegoś już czasu słychać było, ze Niemcy ukrócą życie kombinatorom, nierobom i wyłudzaczom zasiłków. W końcu słowa zamienia się w czyny :)  Jestem jak najbardziej za i taki przepis powinien zostać wprowadzony także w Polsce.

Nie do końca wiem jak wygląda obecnie sytuacja w Pl, ale w Niemczech samach polaków -oszustów, krętaczy i nierobów  jest masa. I serio bardzo wkurzające jest to, że oni są cholernie dumni z siebie, że ciągną socjal, robią na lewo i wszystko maja za free od Państwa Niemieckiego!!!
Taaa jasne, tylko ktoś  inny musi ciężko pracować i płacić podatki, żeby inny cholerny obibok, miał mieszkanko za darmo.

Wiadomo, że w życiu rożnie bywa, coś nie wypali, powinie się noga... po to ten socjal, ta pomoc jest aby z niej korzystać, ale do cholerki nie po to aby stała się ona źródłem dochodu i sposobem na życie.  Niestety masa ludzi o tym zapomina...o przepraszam - nie zapomina- z premedytacja to wykorzystuje. Oczywiście nie tylko polaków, ale sama jestem polka żyję w De i wstyd mi za polaków. Najlepsi są tacy, którzy tutaj socjal i po darmowe jedzenie biegają, a do Polski jak przyjeżdża to wielki Pan...jak to mu się zajebiście w De wiedzie. Żenada i brak słów.

Ciesze się, że w końcu się za to wezmą i mam nadzieje, że w Pl też trochę konkretniej zacznie się egzekwować nielegalna prace. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz